16 Kasım 2012 Cuma

Liseli kuzenim siktim

Ben 22 Yaşında 1.85 Boyunda 76 Kiloda Bi Sporcuyum. Bundan 5 Sene Önce Ankarada Yaşıyor Duk Ailemin İşleri Yüzünden İstanbul Beşiktaşa taşındık. Neyse Konuya Dönelim Yazıp Yazmamak Konusun da Çok Tedirgin Oldum Acaba Tanıyan Biri Okurmu Diye Ama En Sonunda Gözümü karartıp Yazdım. Ankarada Yaşarken Sürekli Teyzemlere Gidip Gelirdim.Neyse Yaz Tatili Geldi Okullar Kapandı Falan Ben Tey zemlerde Kalıyorum Kuzenimle Geceleri Dışarı Çıkar Parkın Orada Sigara İçerdik Bi Marifetmiş Gibi. Neyse Mu habbet Koyulaştı. Laf Döndü Dolaştı Kızlık Bozulmasına Geldi. Ben Yokluyorum Hani İstiyorsa Anlayım Diye. Masdurabasyon Yapıyomusun Diye Sordum O Ne Dedi. Şaşırdım yani Parmaklıyomusun Dedim, Güldü Amımı değil Götümü Dedi.

Nerde yapıyon Kızım Okadar Adam Var Evde Dedim. Tuvalete Girip Yapıyorum Çokta Güzel Oluyor Valla Dedi. Neyse Eve Gittik Yatacaz. Bu Üstüne Kısakollu Giymiş İçinde Hiç Bişey Yok Uçlarıda Meydanda.Sabaha Kadar O İri Göğüsler Gözümün Önünden Gitmedi. Diyeceksinizki 15 Yaşındaki Kızın Ne Göğüsü Olacak Ama Öyle Göğüs Görmedim Hayatımda Bunu Bilin. Neyse Sabah Saat 6: 30 Falan Kalktım Neyse baktım Benimki Dikilmiş Tuvalete Gidiyim diye Çıktım Benim Kaldıgım Odayla Kuzenimin Yattıgı Oda Yan yana Çıktım Kapıdan Esniyerek Kafamı Çevirdim Şok Oldum kaldım. Güzelin Göğüsleri Elinde Masturbasyon yapıyor Kapının Arasından Bakıyorum Gözleri Kapalı Bi Ara Eli Amına Gitti. İçeri Girdim Sessice Hemen Toplanmaya Çalıştı Dur Dur Dedim Kapıyı Kapttım. Napıyosun dedim Sen Nabıyosun Asıl Falan Dedi. Bi An Dondu Kaldı Gözü Benimkine Takıldı. Tamam Anladın Artık Ne Yaptıgımı Hosuna Gitti Heralde Çık Dısarı Dedi. Neyse Çık tım. Gittim Tuvalete İşimi Gördüm Elimi Yüzümü Yıkadım Çıktım Karşımda Duruyo Kuzenim. Anneme Falan Sakın Söyleme Bak Küserim Yoksa Dedi. Yok Söylemem Ama Bunu Konusacaz Dedim Ne Konusması Falan Dedi Ben Gittim Odaya Açtım Televizyonu İzliyorum Neyse Yanıma Geldi Kapadı Kapıyı Üstüme Yorganı Almıstım.

Oda Girdi Yorganın İçine Üstünü Falan Değiştirmiş İçine Sütyen Falan Giymiş. Hadi Konusalım Dedi Olmaz Biri Kalkar Duyar Falan Dedim Bişi Olmaz Dedi. Peki Dedim Fısıldıyarak konusuyoruz. Tv nin Seside bastırıyor Sesimizi. Gördüğünü Kimseye Söyleme Kuzeniz Nasıl Olsa Falan Diyo Merak Etme Söylemem Ama Kızlıgın Bozulursa Görürsün Falan Ayakları yapıyorum Ben Yok Korkma Okadar İleri Sokmuyorum Ovalıyo rum Dedi. İyi Neyse Tamam Sus Dedim. Neyse Herkez Kalktı Falan Sofrayı Hazırlıyor Teyzemle Bu. Her Eğild iğinde Kesin Çatalı Görünüyor Neyse Oturduk Sofraya Eniştemle Muhabbet Ediyoruz. Esra Eniştemin Hemen yanında Oturuyor neyse Kahvaltıyı yaptık Teyzem Sofrayı Topla Dedi Esraya Esra Ayaga Kalkarken Pantolon Düşer Gibi Oluyo Hemen Çekiyo. Neyse Bi An Pantolon Baya Bi indi Farkında Değil Bu Gözüm Takıldı. Fark etti Oda Bana Hafif Yüksek Sesle Su tabagı Versene Dedi. Ben sasırdım ALdım Verdim. Neyse Eniştem 9:30 Gibi İşe Gitti Teyzeminde Altın Günü Var Bende Dükkana gececem 10 :30 11 Gibi Falan Teyzem ben Gidiyorum sende geçikme İşine Git Dedi. Ben Tamam Teyze Dedim. Neyse Teyzem Cıktı Esra Geldi Yanıma Sofrayı Toplarken Neye Bakıyordun Sen .! Dedi neye Bakacam Kızım Gözüm Takılmıs Hayırdır Ne Oldu Dedim.

Hııı Tamam Yok Bişi Dedi. neyse Çıktım İşe Gittim İnternet Kafe İşletiyorduk Ozamanlar Yazları Ben Duruyorm Basında Dükkanın Neyse geldim Dükkana 1 saat 1 buck saat Sonra netten esra Çabuk Gel Eve Diye Mesaj Çekti. Arkadaslara Bıraktım Dükkanı Çıktım Kosarak Gidiyorum Boxer Araya Kacıyor Giderken Çekiyorum. Neyse Geldim Evin Önüne Bu Balkonda Beni Pantolonu Çekerken Görünce Nabıyon Lan MAnyak Dedi. Ne Diyon Ac Kapıyı hadi Dedim Neyse Gitti Otomatikten Kapıyı Açtı. Nefes Nfeseyim Söyle Ne Oldu Dedim Eniştemlerle Annemle İzmite Gitti. 3 Gün Yoklar Dedi. Haberim Var Bunamı Çağırdın Dedim. La Dükkanı Bügün erken Kapada Gençlik Parkına Gidek Arkadaslarla Dedi. tamam Bakarız Dedim Çıktım Neyse Saa 7 :30 Gibi Eve Geldim.

hanım Efendi Süslenmiş Püslenmiş Taş Gibi Olmuş Yine Neyse Arkdaslarını Aldık Bindik taksiye Gidiyoruz.Sırt Çantamı Falan Aldım kucagımda Duruyor Esra Ben Gaye Arkada Oturuyoruz ferit Öne Bindi. Neyse Esra Telefonunu Versene Dedi. Çantada Dedim Alamam Şimdi. Dur Ben Alırım Dedi. Bi Eliyle çantayı Alttan Tutarken Eli Sikime Deydi. İrkildim Ben Bi Noluyo Lan Manyak Dedi. Yok Bişi Boynum Arıyoda Dedim. Güldü Neyse Geldik Luna parka bunun Altında dar Kot Var Diyo İlla Goldola Binelim falan İyi Geçin hadi Dedim 4 Birden Biyeri Doldurduk Neyse Esra Endipte yanında Ben Benim Ynaında Gaye Onun yanındada Ferit Oturuyor Neyse Demirleri Çektik Esranın Göğüsler Demirlerin Üstünde Kaldı. benimde Gözlerim kaldı

Neyse Basladı Gondol Sallanmaa Esranın Göğüsler Bi Hopluyor Bi Zıplıyor. İndik Neyse Çarpışan Arabalara Binelim Dedik Gayeyle Ferit Biz Dolanalım Gelelim Dediler e İyi Dedik biz İKimiz Bindik Esrayla Zaten Daracık yer Bunun Omzu Deyiyor Koluma. Belim Arıyo Dedi Yüzü Bana Gelcek Şekilde Oturdu Birine Çarptıkça Yumussacık Göğüsleri koluma Degmeye Basladı İkinci jetonu Attık Neyse Yumusak Göğüsler Sertleşti. bu Gözüme Gözüme Bakmaya Basladı Neyse İndik. Kuzen Ellerim Üşüdü Senin Çebine Sokuyummu Dedi Gel Dedim Neyse Elini Sokttu İlk Önce parmagımı Tuttu Sonra Komple Elimi Neyse Bişi Demedim Devam ediyoz Yürümeye Bikaç makinaya Daha Bindik Korku Tüneline Girelim Dedi İyi Girelim Dedi. Çocukları Bulalımda Öyle Girelim Bari Dedim Sonra Gideriz Falan Diyorum ben tamam Dedi. bulduk Bunları neyse Girdik Korku Tüneline. 8 kişilik Vagon Var 7 Kişi Faln Bindik Gaye Yanıma Oturdu Bu Sefer Esra Arkaya Oturdu. Karanlıga Girdik Işıklar Faln Yanıyo Bi Ara İyice Karanlık Oldu Vagon Durdu falan Herkez Çığlık Atıyo Gülmeye Basladım birden Sikimi Biri Elledi Vagon Hareket etti ışık Yandı Kafamı Çevirdim gayeye Ne Yapıyon Kızım Sen Dedim İndik neyse Ben Bagırıyorum Falan esra Bosver Sunu ya Falan Dedi neyse Çıktı Eve Geldik Sinirlendim Yaktım Bi Sigara

Esra yatıştırmak İÇin Espiri Falan Yapıyor. Dısarı çıkıp Hava Alalım Dedi. neyse Çıktık kapının Önüne Sigara daha yaktık. Bu Diyo Sen Böyle Sinirlenince Çok Kötü Oluyor falan neyse Boş Ver Tamam Dedim. neyse kızda Abazaymıs ne Cesaret Valla falan Dedi Bu Senin Arakdasın Kızım Ne Olacak Dedim Ne alaka ya Manyakmısın Dedi. gecen Sabah Yaptıgını Unuttunmu Dedim.Üfff Bişeyi Gördünya Vur Yüzümüze Dedi Ne Yüze Vurması Kızım Normal Bişi Dedim. sende yapıyosundur Dedi neyi Dedim Masturabasyou Dedi. Güldüm Sık Değil Arada Dedim. Neyse Eve Girdik bunun Babannesine Gittik. oturuyoruz Bindallı Almıslar Buna Düğünlerde giyer Diye. neyse Fotograf Falan Çekiniyorlar Bunun Amcasının Bi oğlu Var Fotoğrafları çekiyo Neyse Dedesi babannesi Bu Önümde Duruyorlar Bende Arkalarındayım. Bi An Biri Sikimi Elledi neyse Bişi Demedim Resim Çıktı Aldım baktım Kimin Eli arkada Diye Esranın Eli Esra yapmıs. neyse Çıktık geldik esra Ne yapmak İsitoysun Doğru SÖyle Dedim ne Diyosun ya Dedi.

Kızım Oramı Buramı Elleyip Duruyosun Doğru Söyle Ne İstiyosan Yapacam dedim. Salakmısın be Dedi Girdi Odaya neyse. Değiştirdim Üstümü Falan Girdim Odaya 12 Den Sonra Erotik KAnallar Açılıyor . Onlara bakıyorum Dikildi tabi Sikim. Birden kapıyı Tıklattı Gelebilirmiyim Dedi. Tv nin ses Açık Ama Az Benim Duya Bileceğim kadar Neyse Değiştirdim Kanalı Gel Dedim Geldi. Hayırdır Ne Oldu Dedim Ya Tamam Özür Dİlerim Dedi Niye Dedim. Bugun Babannemlerde yaptıgım İçin Dedi Ona Bişey Demiyorumda parrkta Yaptıgın Hiç İyi Olmadı Dedim Onu Ben Yapmadım Dedi neyse Tamam Bosver ARtık Dedim. Yanına Otura Bilirmiyim Dedi Gel Otur Senin Evn kızm Dedim neyse Oturdu ALdı Kumandayı Kanallara Bakıyım Neye bakmısın dedi Önceki Kanalı Açma Tusuna bastı GÖrdü. Bir Birimize baka Kaldık neyse Güldü Hadi iyii Geceler Dedi Gitti yattı. sabah Oldu 10 : 30 Gibi Falan gaye Geldi Kusra Bakma feriti yanımda Oturuyor Zannettim Bi An Dedi tamam Sorun Değil Ama Dikkt Et Bu Konularda Dedim. Neyse Tv ye Bakıyoruz Gaye Pcde. Ben pikeye ayaklarımı Soktum Ayaklarım Donuyor neyse Esra Geldi. yatagın Dieğer tarafına Oturdu Ayaklarını Uzattı Sende Şu Tarafa uzat Dedi tamam Deidm uzattım neyse Bu telefondan Mesajlasıyo Falan.

Ben Artık Dayanamadım Ayagımı Yavas Yavas Altına Dogru uzattım Altında Eşofman var . Ayaklarımı Hissetti Pikeyi kaldırdı Baktı. Aldı Amına Sürtmeye Basladı bas Parmagımı Benimki Kalkmaya Basladı Neyse yanastı yanıma Geldi Sesiz Olalaım Dedi. GÜldüm Güğüslerini Ellemeye Basladım Üstündekini Çıkarttım Emiyorum ama Hem Bronz Tenkli Hemde Büyük Göğüslü Bi Afet Reesmen neyse Alttaki Esofmanı Çıkarttım. yalamaya Basladım daha yeni Kesmiş Tüylerini İnildemeye basladı gaye Noluyo Kız Dedi yanımıza geldi. nabıyonuz ya Dedi Ayaga Kalktım Tuttugun Seyi İstemiyomusun Dedim Baktı Bi. Soyunmaya Basladı Kapıyı Kitledik Falan Erken Gelenler Olursa Giremsein Ler Diye. neyse esra benimkini yalıyor Gaye Esranın Kini ben Gayenin Götüne Girmeye basladm Gaye Amıma Sok Dedi Tuttum Belinden Kendime Doğru Çektim bir güzel siktim

1 yorum:

  1. Slm ist güzel ve üzel hatunlari ali ben arayin tanişalim 05444907687 sevgiyle kalin

    YanıtlaSil